Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

    Commercieel Binnendienst Contracts

    Afdeling: Commercie
    Standplaats: Deventer
    Ervaringsniveau: 2-5 jaar werkervaring
    Aantal uren: 40 uur per week
    Functieniveau: HBO
    Dienstverband: Uitzicht op vast
    Contactpersoon: Afdeling HR

    Commercieel Binnendienst Contracts

    Als Commercieel Binnendienst ben je verantwoordelijk voor de klantrelaties. Je vormt de spil tussen de Account Manager, Backoffice en de klant. Je bent mede verantwoordelijk voor de inrichting en verwerking van het contractbeheer voor de klant. Daarnaast probeer je de portefeuille waar mogelijk uit te breiden. In samenwerking met de Account Manager zorg je ervoor dat de contracten worden opgesteld, bijgehouden en dat er een proactieve signalering naar de klant wordt verstrekt.

    Wat bieden we jou

     

    Bij ons is geen dag hetzelfde. Door de grote diversiteit binnen onze klantenportefeuille en in de werkzaamheden komen er constant nieuwe uitdagingen op je pad. Er heerst een informele bedrijfscultuur en teams werken hard met een duidelijk doel voor ogen. Uiteraard is er ook tijd voor ontspanning op onze vrijdagmiddagborrels en tijdens activiteiten, georganiseerd door onze actieve Personeelsvereniging.

     

    Verder mag je van ons verwachten:

    • Een fulltime dienstverband van 40 uur per week;
    • Marktconform salaris;
    • Pensioenregeling;
    • 26 vakantiedagen;
    • 13 ADV dagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
    • Een winstafhankelijke uitkering.

    Wat verwachten we van jou

    • Minimaal MBO 4 of HBO diploma;
    • Goede basis rekenvaardigheden en cijfermatig inzicht;
    • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, doorzettingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid en stressbestendigheid;
    • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
    • Goede beheersing van de Engelse taal;
    • Actuele kennis van MS office applicaties;
    • Je hebt affiniteit met HR of uitzend/payroll dienstverlening;
    • Je bent op de hoogte van arbeidsrecht en/of je bent bereid tot het volgen van cursussen;
    • Kennis en ervaring met de uitzend CAO (NBBU en/of ABU) is een grote pré.

    Enthousiast of heb je vragen?

    Enthousiast geworden na het lezen van het functieprofiel? Dan is Payroll Select op zoek naar jou! Stuur motivatie en CV naar sollicitatie@payrollselect.nl of bel voor meer informatie naar 0570 850 500.

     

    Solliciteren

    Delen
    Afbeelding: 3A0A5192

    In 3 woorden

    • Beherende klantgerichte rol

    • Spilfunctie

    • Samenwerken