Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

    Commercieel Binnendienst

    Afdeling: Commercieel
    Standplaats: Deventer
    Ervaringsniveau: 1-3 jaar werkervaring
    Aantal uren: 32-40 uur per week
    Functieniveau: MBO / HBO
    Dienstverband: Uitzicht op vast
    Contactpersoon: Afdeling HR

    Commercieel Binnendienst Horeca/MKB

    Je bent verantwoordelijk voor de goede relaties met jouw klanten en je bent de spin in het web tussen de Account Manager, Backoffice en de klant. Je zorgt er voor dat contracten worden opgesteld, bijgehouden en dat klanten proactief worden geïnformeerd. Daarnaast heb jij een sterk gevoel voor commercie en signaleer je daardoor verkoop kansen bij bestaande klanten. Hierdoor breidt je de uit voornamelijk MKB klanten bestaande portefeuille uit en krijg jij een steeds hechtere band met je klant.

     

    Wat bieden we jou

    • Je bent primair contactpersoon en vaste vraagbraak voor jouw eigen klanten, waar nodig ga je met de Account Manager mee op klantbezoek;

    • Het betreft een functie waarin we en hoge mate van verantwoordelijkheid van je verwachten, waarvoor je veel vertrouwen en ruimte voor eigen beslissingen en inbreng terug krijgt;

    • Als jij het leuk vindt om met klanten en collega’s gevraagd en ongevraagd op een gelijkwaardig niveau te sparren over knelpunten rondom de contracten, dan past deze functie perfect bij jou;

    • Je verzorgt de implementatie van actuele wet- en regelgeving bij bestaande en nieuwe klanten en zorgt dat je dit doet vanuit je eigen, inhoudelijk juiste kennis. Je geeft het ook aan als je iets nodig hebt om deze kennis uit te breiden, dan faciliteren we je daarin.

     

    Wat verwachten we van jou? 

    • Je bent een klantgerichte, commerciële doorzetter die energie haalt uit het opbouwen van een duurzame klantrelatie;

    • Je beschikt over een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;

    • Kennis en ervaring in de uitzendbranche is een must;

    • Jij hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en een goede beheersing van de Engelse taal;

    • Jij bent leergierig, verdiept je in nieuwe wet- en/of regelgeving en je bent bereidt tot het volgen van cursussen;

    • Je houdt van een veranderende omgeving en je bent in staat je hierin flexibel te bewegen en aan te passen;

    • Je bent assertief en durft zowel collega’s als klanten aan te spreken op verbeterpunten;

    • Je bent in het bezit van minimaal een HBO diploma en actuele kennis van MS office applicaties.

    Enthousiast of heb je vragen?

    Enthousiast geworden na het lezen van het functieprofiel? Dan is Payroll Select op zoek naar jou! Stuur motivatie en CV naar sollicitatie@payrollselect.nl of bel voor meer informatie naar 0570 850 500.

    Solliciteren

    Delen
    Afbeelding: 3A0A5192

    In 3 woorden

    • Beherende klantgerichte rol

    • Spilfunctie

    • Samenwerken