Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

    Project Intercedent Flexplein

    Afdeling: Commercie
    Standplaats: Deventer
    Ervaringsniveau: 1-3 jaar werkervaring
    Aantal uren: 32-40 uur per week
    Functieniveau: HBO
    Dienstverband: Uitzicht op vast

    Project Intercedent Flexplein

    Functie omschrijving

    Flexplein is een nieuw online platform waarbij we de lokale uitzendondernemer samen willen laten werken met bedrijven die een grote behoefte hebben aan uitzendkrachten. Deze bedrijven hebben vaak contracten met de grote landelijke uitzendbureaus. En omdat die bureaus niet meer altijd voor de volle 100% aan die aanvraag kunnen voldoen, treden wij hierin op als vaste tweede uitzendpartij.

     

    Wij grijpen onze kans en zorgen met dit online platform voor de ontzorging van onze klant! De bij Flexplein aangesloten uitzendbureaus zorgen voor de perfecte kandidaat, wij bemiddelen deze kandidaat richting onze klant en zorgen samen met onze uitzendpartners voor de beste match.

     

    Om het beginnende succes van Flexplein verder uit te bouwen, zijn wij op zoek naar een energieke Project Intercedent Flexplein die een zeer actieve rol wil innemen bij het nog beter in de markt zetten van deze dienstverlening. De rol is zeer divers. Bezit jij voldoende creativiteit voor het uitoefenen van deze werkzaamheden?

     

    De kandidaten die door intermediairs bij jou worden aangeleverd, plan je in voor een sollicitatiegesprek bij onze grotere opdrachtgevers. Levert een intermediair niet de afgesproken kandidaten? Jij pakt dit actief en kritisch met de intermediair op. Komt een kandidaat niet opdagen? Jij schakelt direct met je contactpersoon en zorgt alsnog voor een goede afhandeling. Zodra de kandidaat is aangenomen en wordt ingeschreven als payrollmedewerker, controleer jij de inschrijving en de financiële afhandeling met de intermediair.

     

    Kortom, jij borgt de kwaliteit van de aangeleverde kandidaten en het (administratieve) proces daar omheen.

     

    Flexplein moet het platform worden waar je als volume inlener gebruik van wilt maken. Maar nog belangrijker, het moet voor uitzendbureaus hét platform zijn waar je bij wilt horen. Wil jij onderdeel uitmaken van het mee bouwen aan dit succes? Dan zoeken wij jou!

     

    Een energieke collega die ondernemend, commercieel en dienstverlenend is. Jij schakelt wekelijks met de klant en de uitzendbureaus, enthousiasmeert de bureaus om die extra stap te zetten en draagt zorg voor een snelle verwerking van de voorgestelde kandidaat. Tevens zorg je voor een correcte afhandeling van de administratieve werkzaamheden. Daarnaast ga je graag op bezoek bij onze uitzendpartners om hen te voorzien van de juiste informatie om onze klant nog beter te verdienen.

     

    Kortom, jij bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, Flexplein en onze uitzendpartners.

     

    Wat bieden wij jou

    • Een uitdagende baan waarin geen dag hetzelfde is. Wil jij de schakel zijn tussen commercie en dienstverlening, dan is dit jouw plek.
    • Samen met je collega’s van de Business Unit Flexplein mag je mee bouwen aan het platform Flexplein. Jullie zijn samen verantwoordelijk voor het inzetten van de dienstverlening bij onze klanten, vanaf de implementatie tot het optimaal laten draaien van onze dienstverlening.
    • Binnen het team is ruimte voor het inzetten van je creativiteit. Ons platform is live en onze dienstverlening draait maar er is altijd ruimte voor verbetering!

    We bieden je een leuke baan bij een innovatieve organisatie, waar geen dag hetzelfde is. Door de grote diversiteit binnen onze platforms en dienstverlening komen er constant nieuwe uitdagingen op je pad. Uiteraard is er ook tijd voor ontspanning op onze vrijdagmiddagborrels en tijdens vele uitjes, georganiseerd door onze actieve Personeelsvereniging.

     

    Verder mag je van ons verwachten

    • Een fulltime dienstverband van 40 uur per week;
    • Marktconform salaris;
    • Pensioenregeling;
    • 26 vakantiedagen;
    • 13 ADV dagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
    • Winstafhankelijke uitkering.

     

    Wat verwachten wij van jou

    • Je bent een klantgerichte, commerciële doorzetter en haalt energie uit het enthousiasmeren en bij elkaar brengen van intermediair en opdrachtgever;
    • Je hebt een HBO+ werk- en denkniveau;
    • Door out of the box te denken en creatief te werk te gaan, is geen uitdaging jou te gek en zoek jij altijd naar een oplossing;
    • Je bent empathisch en assertief en durft zowel collega’s, intermediairs als opdrachtgevers aan te spreken op KPI’s en verbeterpunten;
    • Naast dat je communicatief sterk bent en goede relaties onderhoudt met alle partijen, ga je ook secuur te werk als het om de administratieve afhandeling gaat;
    • Ervaring in de uitzendbranche of in een commercieel/administratieve rol werkt sterk in je voordeel;
    • Actuele kennis van MS office applicaties;
    • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

    Meer informatie of direct solliciteren?

    Enthousiast geworden na het lezen van het functieprofiel? Dan is Payroll Select op zoek naar jou! Stuur motivatie en CV naar sollicitatie@payrollselect.nl of bel voor meer informatie naar 0570 850 500.

     

    Solliciteren

    Delen
    Afbeelding: B97C7302

    In het kort

    • Recruitment

    • Employer branding

    • Online marketing