Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik overstappen naar Payroll Select?

U kunt zelf bepalen hoe u overstapt. Heeft u nu al payrollmedewerkers elders ondergebracht, dan kunnen wij samen met u bekijken hoe wij deze kunnen overnemen. Als u net start met payrolling dan helpen we u uiteraard graag met het inrichten van uw online kantoor.

 

Kunnen wij als bemiddelingsorganisatie meeliften op de certificeringen van Payroll Select?

Ja, wanneer u een samenwerking aangaat met Payroll Select, kunt u als bemiddelingsorganisatie meeliften op al onze certificeringen. Denk hierbij aan ons ABU lidmaatschap .

 

Bij wie kan ik als bemiddelaar terecht als ik vragen heb?

Voor al uw vragen kunt u op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 contact opnemen met ons professionele team van account managers.

 

Moet ik zelf arbeidscontracten opstellen?

Payroll Select verstrekt standaard arbeidscontracten. Deze overeenkomsten ontvangt u nadat u zich bij ons heeft ingeschreven en deze worden voorzien van uw eigen bedrijfslogo.

 

Wat is mijn financieel risico ten aanzien van Payroll Select als ik gebruik ga maken van de Backoffice Services?

U loopt geen risico. Juist door uw backoffice uit te besteden aan Payroll Select, verlegt u uw financieel risico omtrent de voorfinanciering van de salarissen en daarnaast ook uw debiteurenrisico. U heeft geen hoge investeringskosten en papieren “rompslomp”, zodat u zich volledig kan richten op hetgeen waar u goed in bent: werven en selecteren. Het enige dat wij van u vragen is partnership!

 

Hoe krijg ik mijn marge/winst uitgekeerd?

Wij sturen wekelijks facturen voor de gewerkte uren naar uw opdrachtgevers. En we zorgen ook dat ze geïnd worden. Op basis van de gewerkte uren factureert u de door u gerealiseerde marge wekelijks aan Payroll Select. Door ons geavanceerde online programma “Online Managementrapportage” kan dit eenvoudig met slechts één druk op de knop! Vervolgens betalen wij u de marge conform de gemaakte afspraken uit, zodra de inlener zijn openstaande posten heeft voldaan!

 

Zijn er inschrijfkosten om gebruik te maken van de Backoffice Services?

Wij hanteren geen inschrijfkosten. Onze tariefstelling is duidelijk en transparant.

 

Wat zijn de voordelen voor mijn opdrachtgevers?

Uw opdrachtgevers, maar ook uw medewerkers, hebben de garantie dat uw backoffice in goede handen is. Zij hebben de zekerheid dat alles volgens wettelijke en fiscale eisen geregeld wordt. Wij investeren voortdurend in kennis en automatisering. Hierdoor kunnen we onze administratieve processen optimaal waarborgen. Want uw backoffice moet natuurlijk net zo vlekkeloos functioneren als uw dienstverlening op het gebied van werving en selectie.

 

Maakt het uit op welke branche ik mij richt?

U kunt uw diensten voor alle branches verrichten. Indien u bemiddelt in vakschilders en vakkrachten bouw hebben wij zelfs speciale overeenkomsten voor u beschikbaar!

Meer weten over Backoffice dienstverlening?

Vul het onderstaande formulier in en wij zullen contact met u opnemen over onze Backoffice dienstverlening
Veelgestelde vragen over payrolling

Uw voordelen

  • VCU Certificering

  • Voorfinanciering van lonen en premies

  • Uw eigen logo op formulieren en contracten

  • Volledig geautomatiseerd online kantoor

  • Afdrachtgarantie en certificering

Brochure Backoffice dienstverlening

Download de brochure

 

Direct downloaden