Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

Krijgen payrollmedewerkers andere arbeidsvoorwaarden?

Benieuwd welke arbeidsvoorwaarden payrollmedewerkers hebben ten opzichte van vaste medewerkers? We leggen je er meer over uit.

Als je als payrollmedewerker in dienst bent dan heb je over het algemeen te maken met veel dezelfde arbeidsvoorwaarden dan wanneer je in directe dienst bent van de inlener. Zo ontvang je bij een gelijke of gelijkwaardige functie hetzelfde salaris. Ook toeslagen, arbeidsduurverkorting, kostenvergoedingen, periodieken en loonsverhogingen zijn gelijkwaardig.

Overige arbeidsvoorwaarden

Dankzij de Wet arbeidsmarkt in Balans krijgen werknemers dezelfde primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden als werknemers in directe dienst.

Meer weten over de arbeidsvoorwaarden van payrollmedewerkers?

Heb je nog vragen of wil je meer weten over de arbeidsvoorwaarden van payrollmedewerkers? Neem gerust contact met ons op. Onze specialisten staan voor je klaar en staan je te woord, zodat je een goed beeld hebt van wat je kunt verwachten.