Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

Hebben payrollmedewerkers recht op doorbetaling bij ziekte?

Wanneer een payrollmedewerker ziek is dan geldt dat deze doorbetaald krijgt bij ziekte. De payrollorganisatie zorgt ervoor dat de medewerker wordt doorbetaald krijgt. Let erop dat de regels verschillen voor ziekte voor bepaalde of onbepaalde tijd.

Werkwijze

Als een medewerker ziek is dan dient de payroll medewerker dit aan te geven bij de opdrachtgever en bij onze arbeidsdienst ProfCare. Ben je weer beter? Dan kan je dit online doorgeven in Mijn Payroll Select. Ben je gedeeltelijk beter? Neem dan contact op met ProfCare.

Meer weten over payroll en doorbetaling bij ziekte?

Heb je nog vragen of wil je meer weten over payroll en doorbetaling bij ziekte? Neem gerust contact met ons op. Onze specialisten staan voor je klaar en staan je te woord, zodat je een goed beeld hebt van wat je kunt verwachten.