Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

Waarom heb ik (nog) geen loon ontvangen?

Er kunnen verschillende redenen zijn voor het niet uitbetalen van je loon. Hier zijn een aantal checks die je kunt doen:

  • Is dit de eerste keer dat je loon van ons moet ontvangen? Dan kan het zijn dat je nog niet helemaal goed bent ingeschreven. Controleer je mail om te zien of je nog iets moet goedkeuren of aanleveren. Zonder dat alle gegevens bij ons binnen zijn, kunnen we je niet uitbetalen. Tip: check ook je spam inbox.
  • Zijn je uren op tijd ingediend? Heb jij je uren tijdig ingeleverd? Het kan ook nog zijn dat de opdrachtgever deze niet, of te laat heeft goedgekeurd. Kijk in Track en Trace wat de status is van jouw declaratie. Deze vind je in Mijn payroll select.
  • Wist je dat het nog tot een dag kan duren voordat het door ons overgemaakte geld op je rekening staat? Dus als wij het woensdag overmaken, kan het zijn dat je het pas donderdag hebt. 

Heb je nog vragen over de uitbetaling van jouw loon? Stuur je WhatsAppbericht dan naar 06 53 52 44 07 en we kijken graag met je mee.