Opdrachtgevers

Payroll Medewerkers worden bij payroll select ondergebracht in de pensioenregeling bij StiPP. Voor medewerkers in bepaalde branches kunnen wij ook andere pensioenregelingen hanteren, zoals ABP voor het onderwijs.
Heeft u vragen over het pensioen van uw medewerkers, neem dan contact met ons op.

Nadat u volledig bij ons staat ingeschreven krijgt u toegang tot ons online Payroll select heeft verzuimbegeleiding extern uitbesteed bij Profcare. De medewerker meldt zich ziek bij u en Profcare. Wij regelen vervolgens alles. Uw medewerker wordt door ons doorbetaald, u hoeft niets meer te betalen en kunt dus eventueel een vervanger regelen. 

Uw payrollmedewerkers belonen wij volgens de beloningsregels van de CAO die ook geldt voor uw vaste medewerkers. De inlenersbeloning verplicht ons om de volgende componenten over te nemen uit de voor uw bedrijf geldende CAO: 

  • Het bruto loon conform de schaal waarin de werknemer is ingedeeld
  • ATV / ADV dagen
  • Toeslagen voor overwerk en onregelmatige uren
  • Initiële loonsverhogingen, zoals bij inlener bepaald
  • Onkostenvergoedingen
  • Periodieken

Alle overige arbeidsvoorwaarden passen wij toe conform de ABU CAO voor uitzendmedewerkers.
 Meer weten over de CAO voor uw medewerkers? Neem contact op.

U meldt een medewerker aan via het Online Kantoor. Als u klant wordt van payroll select krijgt u uitleg en een uitgebreide handleiding over het online kantoor.

Meer over onze werkwijze leest u hier

In de Wet Keten Aansprakelijkheid (WKA) is vastgelegd dat u payroll select aansprakelijk kunt stellen voor het afdragen van loonbelasting en sociale premies. De WKA-verklaring die u op onze website vindt, dient als bewijs voor goed betaalgedrag. Daarnaast bieden ook onze certificeringen u de zekerheid dat dit goed zit.

Bekijk hier al onze certificeringen

Als een medewerker al eerder bij u werkzaamheden heeft verricht, dienen wij mogelijk rekening te houden met het arbeidsverleden. Wij kunnen u uiteraard informeren over de mogelijkheden in ieder individueel geval.

In principe wel, alleen is payrolling beter geschikt voor medewerkers met een tijdelijk contract. Wilt u weten of we ook uw medewerkers kunnen payrollen? Neem contact op.

Uw payrollmedewerkers belonen wij volgens de beloningsregels van de CAO die ook geldt voor uw vaste medewerkers. De inlenersbeloning verplicht ons om de volgende componenten over te nemen uit de voor uw bedrijf geldende CAO: 

  • Het bruto loon conform de schaal waarin de werknemer is ingedeeld
  • ATV / ADV dagen
  • Toeslagen voor overwerk en onregelmatige uren
  • Initiële loonsverhogingen, zoals bij inlener bepaald
  • Onkostenvergoedingen
  • Periodieken

Alle overige arbeidsvoorwaarden passen wij toe conform de ABU CAO voor uitzendmedewerkers.

Naast de gewijzigde ketenregeling is het bij payroll select vanaf 2020 ook noodzakelijk om alle arbeidsvoorwaarden in de CAO te hanteren, zoals die ook voor je vaste medewerkers gelden. Er kunnen dus maximaal 3 contracten worden aangeboden in 3 jaar.

Backoffice dienstverlening

Wij hanteren geen inschrijfkosten. Onze tariefstelling is duidelijk en transparant.

Nadat u volledig bij ons staat ingeschreven krijgt u toegang tot ons online systeem. Via dit systeem kunt u een nieuwe medewerker inschrijven. U vult alle kerngegevens in en het systeem stelt aan hand van deze gegevens een arbeidsovereenkomst op voor de desbetreffende medewerker. De medewerker kan dit contract digitaal ondertekenen waardoor uw medewerker eenvoudig en snel in dienst kan treden.

Uw opdrachtgevers, maar ook uw medewerkers, hebben de garantie dat uw backoffice in goede handen is. Zij hebben de zekerheid dat alles volgens wettelijke en fiscale eisen geregeld wordt. 

Wij investeren voortdurend in kennis en automatisering. Hierdoor kunnen we onze administratieve processen optimaal waarborgen. Want uw backoffice moet natuurlijk net zo vlekkeloos functioneren als uw dienstverlening op het gebied van werving en selectie.

Wij sturen wekelijks facturen voor de gewerkte uren naar uw opdrachtgevers. En we zorgen ook dat ze geïnd worden. 
Op basis van de gewerkte uren factureert u de door u gerealiseerde marge wekelijks aan payroll select. Door ons geavanceerde online programma “Online Managementrapportage” kan dit eenvoudig met slechts één druk op de knop! Vervolgens betalen wij u de marge conform de gemaakte afspraken uit, zodra de inlener zijn openstaande posten heeft voldaan!

Voor al uw vragen kunt u op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 contact opnemen met ons professionele team van account managers op 0570 850 555.

U kunt zelf bepalen hoe u overstapt. Heeft u nu al payrollmedewerkers elders ondergebracht, dan kunnen wij samen met u bekijken hoe wij deze kunnen overnemen. Als u net start met payrolling dan helpen we u uiteraard graag met het inrichten van uw online kantoor.

Ja, wanneer u een samenwerking aangaat met payroll select, kunt u als bemiddelingsorganisatie meeliften op al onze certificeringen. Denk hierbij aan ons ABU lidmaatschap.

U kunt uw diensten voor alle branches verrichten. Indien u bemiddelt in vakkrachten bouw hebben wij zelfs speciale overeenkomsten voor u beschikbaar.

U loopt geen risico. Juist door uw backoffice uit te besteden aan payroll select, verlegt u uw financieel risico omtrent de voorfinanciering van de salarissen en daarnaast ook uw debiteurenrisico. 

U heeft geen hoge investeringskosten en papieren “rompslomp”, zodat u zich volledig kan richten op hetgeen waar u goed in bent: werven en selecteren. Het enige dat wij van u vragen is partnership!

Heb je een andere vraag? Voor medewerkers hebben wij alle veelgestelde vragen over uitbetalingen, ziekmeldingen en andere belangrijke zaken op een rijtje gezet. Neem je liever contact met ons op? Ook dat kan! Laat je contactgegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.