Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

Payroll voor bedrijven: dit houdt het in

Er zijn steeds meer bedrijven die kiezen voor een samenwerking met een payrollorganisatie. Niet gek, als je het aan ons vraagt, want het kan heel veel voordelen opleveren voor jou als ondernemer. Ben je benieuwd wat deze voordelen zijn en hoe wij te werk gaan? Wij leggen het graag aan je uit, zodat je een goed beeld krijgt van waar je rekening mee moet houden.

Wat houdt payroll voor jou als werkgever in?

Ben je niet bekend met payroll? Dan is de kans groot dat jij je afvraagt: wat is payroll? Wanneer je als ondernemer samenwerkt met een payrollorganisatie dan houdt dit in dat de organisatie het juridisch werkgeverschap overneemt van het bedrijf. Nu is het niet zo dat je het complete werkgeverschap uit handen geeft. Integendeel zelfs. Jouw werknemers blijven wel gewoon voor je werken en je kunt ze aansturen. Een bedrijf selecteert zelf de medewerkers en vraagt aan om de payrollorganisatie om het personeel in dienst te nemen. Vervolgens worden zij ingeleend. Je kunt payroll ook wel zien als uitzenden zonder werving.

Vraag direct jouw tarief op

Benieuwd naar het tarief voor payrolling? Vul het onderstaande formulier in en ontvang het tarief in jouw inbox.
Afbeelding: B97C6978

Waarom kiezen voor payroll?

Om een goed beeld te krijgen van wat payroll voor jou als werkgever kan opleveren, lichten wij een aantal voordelen uit: 

  • Minder werkgeversrisico’s: een groot voordeel van payroll voor werkgevers is dat je minder werkgeverrisico’s hebt. Dit komt doordat werknemers komen op papier in dienst komen van een payrollorganisatie. Zo hebben werkgevers geen risico bij ontslag of ziekte van het personeel.
  • Meer vrijheid: een ander voordeel van payroll voor ondernemers is dat je meer tijd over houdt voor het werkgeverschap
  • Kostenbesparing: omdat je zelf niet meer alle administratie hoeft bij te houden en alles hoeft uit te zoeken, houd je veel tijd over voor andere zaken. En tijd kost natuurlijk geld, waardoor dit kostenbesparing met zich meebrengt.

 

Meer weten over payroll voor jouw bedrijf?

Denk je ook dat payroll voor jouw bedrijf een goede zet is? Voordat wij met jou gaan samenwerken, gaan we eerst met jou in gesprek. Zo vertellen wij meer over onszelf en zullen wij je meer informatie geven over de mogelijkheden en kosten. Heb je nog vragen of wil je een afspraak maken? Neem contact met ons op. Wij staan voor je klaar!